CONTACT

Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Of gewoon een aantrekkelijke offerte aanvragen? Neem nu contact op met KW Taxi Service.

Openingstijden: Maandag t/m zaterdag: 07.00 – 20.00
Overige tijden op afspraak. Reserveren: liefst minimaal 12 uur van tevoren.



VEELGESTELDE VRAGEN

Wat kost het?

Wij hanteren scherpe prijzen. Ons taxi tarief is 7,25 euro instaptarief en 2,75 euro per kilometer.

Maakt het voor de prijs uit op welk tijsdtip ik reis?

Dit maakt niet uit. De prijs is bij ons hetzelfde, ongeacht het tijdstip en de dag waarop u reist.

Hoe lang van tevoren kan ik een rit boeken?

U kunt bij ons in de meeste gevallen tot 2 uur vóór het gewenste ophaaltijdstip telefonisch een rit boeken.

Tot wanneer kan ik mijn rit wijzigen of annuleren?

Je kunt jouw geboekte rit kosteloos telefonisch of via het contactformulier annuleren, dit kan tot 3 uur voor het afgesproken tijdstip. Wij reken 10% van de ritprijs als je korter van tevoren annuleert. Een wijziging in datum of tijd kan tot 36 uur voor aanvang van je rit.

Kan ik telefonisch een taxi boeken?

Dit kan altijd. U kunt ons natuurlijk altijd even bellen op 06-46432638 als u graag even geholpen wilt worden met de reservering.

Welke gegevens heb ik nodig bij een telefonische reservering?

Bestelt u liever telefonisch? Dan hebben wij uw telefoonnummer, het ophaaladres, het bestemmingsadres, de datum en het tijdstip waarop de taxi nodig is en het aantal personen dat vervoert moet worden nodig.

Hoeveel personen mogen er meerijden in de taxi?

Onze taxibus bied plaats voor maximaal 8 passagiers of 5 passagiers en 1 passagier in een rolstoel.

Heeft Koos een navigatiesysteem aan boord?

Ja, Koos heeft een navigatiesysteem in de taxi. Deze heeft hij vaak niet nodig, want Koos slaat de de kaart snel op in zijn geheugen!

Welke gegevens heb ik nogig bij een online reservering?

Wilt u online een taxi reserveren? Wij vragen u dan om het ophaaladres, het bestemmingsadres, de datum en het tijdstip waarop u de taxi nodig hebt, het aantal personen dat vervoert moet worden het e-mail adres en het telefoonnummer waarop wij de passagiers kunnen bereiken in te voeren. Surf voor meer info naar pagina Prijs berekenen en bestellen.

Heeft u een taxibus?

Ja, wij hebben een taxibus. Deze bied plaats voor maximaal 7 passagiers of 8 passagiers en 1 passagier in een rolstoel.

Hoelang van tevoren moet ik op de luchthaven zijn?

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door uw eindbestemming. Wij adviseren om tenminste twee uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn.

In de drukkere vakantieperiodes kan dit op de grote luchthavens oplopen tot drie uur van tevoren. Controleer dit voor de zekerheid altijd bij uw luchtvaartmaatschappij.

Kan ik ook opgehaald worden op de luchthaven?

Uiteraard. Onze tarieven van en naar de luchthaven zijn exact gelijk. Let op dat u de tijd opgeeft waarop je de taxi wilt hebben, en dus niet de tijd waarop uw vlucht aankomt.

Ik ben iets verloren in de taxi. Wat kan ik doen?

Heeft u iets laten liggen in de taxi? Bel ons dan of gebruik het contactformulier op onze website.

Mag ik bellen in de taxi?

Ja dat mag, mits de chauffeur hierdoor niet te veel afgeleid wordt.